• placeholder
    syd-sujuaan-1113331-unsplash
Ελέγξτε τη Διαθεσιμότητα

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πώς μπορώ να κάνω μια κράτηση και να προμηθευτώ το εισιτήριο μου;

Μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια σας από την παρούσα ιστοσελίδα μας, τηλεφωνικά στο τηλέφωνο κρατήσεων +30 xxx είτε να επισκεφτείτε κάποιο από τα γραφεία μας τα οποία βρίσκονται:

Γραφείο 1: Λ. Φλέμιγκ 54, Ραφήνα
Γραφείο 2: Λιμάνι Ραφήνας , Καμάρα 2
Γραφείο 3: Λιμάνι Ραφήνας (Ψαράδικα)

Για την παραλαβή των εισιτηρίων σας, μπορείτε:

- Να προσέλθετε στα γραφεία μας. Δείτε παραπάνω τα σημεία που σας εξυπηρετούν.
- Να παραλάβετε τα εισιτήρια σας από τα κιόσκια εισιτηρίων στο λιμάνι αναχώρησης ή τα κεντρικά πρακτορεία της εταιρείας με την οποία έχετε επιλέξει να ταξιδέψετε.
- Nα επιλέξετε αποστολή με courier στη διεύθυνσή σας. Σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα έξοδα αποστολής. Για περισσότερες πληροφορίες ή απορίες σχετικά με τον χρόνο και τη διαδικασία παράδοσης επικοινωνήστε μαζί μας.

2. Τι έγγραφα θα πρέπει να έχω μαζί μου όταν θα ταξιδέψω;

Σας ενημερώνουμε ότι είναι απαραίτητη η προσκόμιση της ταυτότητάς σας ή άλλου επίσημου αποδεικτικού στοιχείου (π.χ διαβατήριο) μαζί με το εισιτήριό σας καθώς οι πληροφορίες αυτές θα επιβεβαιώνονται κατά τη διαδικασία της επιβίβασης (check in).

Αναλυτικότερα:

- Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο
- Έγγραφο που να αποδεικνύει ότι είστε δικαιούχος έκπτωσης, εφόσον έχετε εκδώσει εκπτωτικό εισιτήριο (π.χ. φοιτητικό πάσο)

3. Πόση ώρα πριν τον απόπλου θα πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;

Σας προτείνουμε να βρίσκεστε στο λιμάνι αναχώρησης τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης. Αν δεν προλάβετε τον απόπλου δεν δικαιούστε επιστροφής ναύλου, ενώ αν δηλώσετε προ του απόπλου την πρόθεση σας να μην πραγματοποιήσετε για οποιοδήποτε λόγο το ταξίδι δικαιούστε επιστροφής του μισού ναύλου.

4. Αν δεν έχω το εισιτήριό μου, θα μπορέσω να επιβιβαστώ ;

Δυστυχώς χωρίς την επίδειξη του έντυπου εισιτηρίου δεν μπορείτε να επιβιβαστείτε στο πλοίο. Το έντυπο εισιτήριο είναι απαραίτητο και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τον αριθμό κράτησης ή την επίδειξη του αριθμού εισιτηρίου.

5. Έχασα τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά μου. Τι μπορώ να κάνω ;

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης, θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να ενημερώσει εγγράφως την εταιρεία όσον αφορά την απώλεια αναφέροντας όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου (ημερομηνία ταξιδίου, διαδρομή, αριθμό εισιτηρίου) τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού.

Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας ή να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 3 μηνών από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα το αντικαταστήσει με δωρεάν εισιτήριο της ίδιας διαδρομής και κατηγορίας με το απωλεσθέν.

Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο γραφείο έκδοσης, ή σε κάποιο από τα λιμενικά γραφεία.Η δήλωση απώλειας θα κατατίθεται ή θα αποστέλλεται με fax στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας .

6. Θα πρέπει να ακυρώσω το ταξίδι μου, τι γίνεται με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια;

Το ποσό των ακυρωτικών κυμαίνεται αναλόγως με την πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρείας και τη χρονική στιγμή της ακύρωσης. Σε κάθε περίπτωση η όποια ακύρωση δε γίνεται online, επομένως για περισσότερες διευκρινίσεις στέλνετε άμεσα e-mail στο info@yourferry.gr είτε επικοινωνείτε απευθείας μαζί μας στο τηλέφωνο +30 2294026348, είτε μέσω φαξ στο +30 2294023350 προκειμένου να προχωρήσουμε τη διαδικασία.

7. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου αντικείμενα και οι αποσκευές μου;

Εφόσον διατηρήσετε τη φύλαξη των αποσκευών σας, η πλοιοκτήτρια εταιρία δεν ευθύνεται για φθορά ή απώλειά τους. Τιμαλφή, χρήματα και αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδοθούν στο λογιστήριο του πλοίου για φύλαξη.

8. Υπάρχει διαφορετική τιμή στους vαύλους για βρέφη και παιδιά;

Παιδιά ηλικίας μέχρι 4 χρόνων ταξιδεύουν δωρεάν και δεν δικαιούνται κρεβάτι ή κάθισμα, ενώ παιδιά από 4-10 χρόνων πληρώνουν το μισό εισιτήριο και δικαιούνται κρεβάτι ή κάθισμα.

9. Μπορώ να ταξιδέψω με το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο ;

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του, κλωβό μεταφοράς για κατοικίδιo έως 10Kg ή φίμωτρο για κατοικίδιo άνω των 10Kg, και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία ακολουθεί την δική της πολιτική σχετικά με τα κατοικίδια ζώα πάνω στο πλοίο και ανάλογα πάντα με το δρομολόγιο για αυτό προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε ανάλογα με την εταιρία που ταξιδεύετε.

10. Πώς μπορώ να πληρώσω το εισιτήριό μου;

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους εξής τρόπους:

- Με πιστωτική κάρτα ή χρεωστική κάρτα (Visa/ Mastercard/ AmEx/Diners/Discover)

- Με χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass

- Με τραπεζική εντολή (αν το εισιτήριό σας επιτρέπει κράτηση)

- Με μετρητά στα γραφεία μας (αν το εισιτήριό σας επιτρέπει κράτηση)

placeholder
Ελέγξτε τη Διαθεσιμότητα